27 Ekim 2009 Salı

KAŞ



KAŞ'ı bilirmisiniz?
Antalya'nın ilçesi ,
Cennetten bir köşe,
Denizi, Tekneleri,
Lahitleri,
Plajları,
Tiyatrosu,
Yokuş yolları,
Merdivenli sokakları,
Begonvilleri,
Limonları,
O tadına doyulmaz sabahın en erken saatleri,
Akşamların ışıkları,
Limanağzı,
Kale köyü,
BİR KEZ GİDEN HEP GİTMEK İSTER.
Merdivenli sokaklarda oturup Kaş'ı seyretmek,
Kaş halkı bayram önceleri ve sonbaharda merdivenin geniş kısımlarına saclar koyup bazlama yaparlar, orada çaylarını içerler, Kurban bayramı, keçi keserler kahvaltıya kavurma yaparlar ,birde keçi peynirleri, keşkekleri bir yiyen asla unutamaz .
Merdivenlerde sardunyalar, mercan çiçekleri sarkar. Öyle büyük şehirler gibi kötü gürültüler yoktur.
Pazarı o kadar güzelki , Deniz börülcesi şahane .
Kaputaş'da denize girmek inanılmaz bir duygudur, ancak orayı görenler bilenler anlar.



4 yorum :

rana dedi ki...

ah arkadaşım ah.. öyle güzel anlatmışsınki çantayı kapıp gidesim geldi..çok özledim Kaş'ı çookk..

Belgin Pancar AKÇAY dedi ki...

Kaş'dan gelen limonlar, elma'lar, Nar'lar oranın kokusunu getirdi bana.

Euphoric dedi ki...

bugün aynı şeyi düşünüyodum. bu havalardan yaza hasret kaldık. KAŞ hayalleri kuruyodum.
Deniz börülcesi yemezdim ta ki Kaştakileri tadana kadar
Elmalıyı da görmeden gelmek olmaz şimdi..

Belgin Pancar AKÇAY dedi ki...

Kaş'a giderseniz Tiyatroya gidip bana sesli selam gönderin:))