6 Nisan 2012 Cuma

DIY 2

Uzun zaman kullandıktan sonra  altları delindi
atmaya kıyamadım bahçe dekoru için boyadım
 
Bu kafesi amcam yapmıştı,
bunun içinde  en güzel sesli kanaryalar yetişti
kırıldı altına kapak bulamadım,
   bunu da bahçede kışın sera olarak kullanıyorum.

Zamansız sera Çilekleri  Mısır Çarşısındaki manavda
 özenle dizilmiş
satışa hazır.
Sanki;   kış uykusuna yatmışız da   yaz'a  uyanmışız gibi.
Eskiden hamileler için  Bebek,  Nişantaşı , Tarlabaşında  manavlar
vardı.
  Karpuz, Erik, beyaz üzüm  vs.
tane ile bulunurdu .
Herkes bilirdi vakti gelmeden  yaz gelmeden  bir çok meyva sebze
yenemezdi,  şimdi her an her şey  bulunuyor.
Zamansız meyva ve sebzelere  her an ulaşmak mümkün olduğu  için  
şimdi hamileler Pırlanta aşeriyor.
  
Pembe  kaşık  ve çatalı sadece fotoğraf çekmek için aldım.


Kurbağa mumlarım çok eski
yakmaya kıyamıyorum süs amaçlı kullanıyorum.

Bu İnekli  mumda öyle  süs için.


Bunun aynısını yapmak için aldım ,
  henüz yapamadım, ben kasnakda elde yapmayı planladım
bu makinada yapılmış.

Hiç yorum yok :