9 Nisan 2012 Pazartesi

EVERYTHİNG

Bu çiçeğin   yerel adı Deveboynu 

Köyün Nergisleri

Köydeki  bahçeden geldi 

Nefertiti Mısır'dan gelmişti

Herhalde benimle yaşıt , rahmetli babamın el emeği ferforje çiçeklik
o kadar paslanmıştı ki  demir tel fırça ile  cillop gibi yaptım
varak boyadım üzerine varak toz attım  katmerledim .


Bu çiçekler de köyden yeni geldi.

Yeni açan lalelerim.
Süper kokulu nergislerim.

Bu Çanta  Mor kot kumaşdan
pul diktim, zımba bastırdım
alışveriş çantası.

Sevgili Mügem  MUGUET

Antik bardak tabağı  sanırım 60 senelik

Türkiye'ye ilk Çin malları girmeye başlamıştı
o zaman çok değerliydi ,
Balıkçılar 

Yelkenlim.

Zarif çiçeklerim.

Dağ Sümbülüm.

2 yorum :

Alice dedi ki...

objelerle çiçekleri ne kadar güzel uydurmuşsun! bayıldım her birine ayrı ayrı. zevkli teyzem benim :)

Belgin Pancar AKÇAY dedi ki...

Çok teşekkür ederim.
Nazik yeğenim benim.
:) <3<3