6 Eylül 2012 Perşembe

Handmade, American servis

Eski kotlarla geri dönüşüm başladı.

Önce söktüm, sökerken çok eziyet çektim ,  öyle sağlam dikilmiş ki
parmaklarım  şişti, sonra   tüm parçaları  çamaşır suyu  ilave
ederek uzun programda yıkadım.

Arkasına kullandığım kumaşların bir çoğu Taipei'den geldi
aynı renk ve desen  kullanmadım
bu model  ve fikir bana ait değil maalesef ki:(
çok isterdim  ilk kez  düşünüp uygulamayı
AllColorsOfTheWorld   buradan  görüp uyguladım

Bu da eski   kotları birleştirdim
bu fikirde AllColorsOfTheWorld  den
köy için uyguladım 

Tahta boncuk dan düğme
bebek hırkası için.

Bu hırkayı  Mayıs ayında köy de ördüm  burada bitirip diktim
yeni bir kız  bebek gelecek  .

Bu hırka ,
yeni gelecek  erkek bebek için,
bunu da köyde  ördüm  burada bitirdim.

Hiç yorum yok :