1 Kasım 2010 Pazartesi

DEVE TÜYÜ RENGİ BATTANİYE


Istanbul da oturanlar Fındıkzade salı pazarını bilirler
mağazalarda  göremeyeceğiniz  kadar çeşit çeşit kumaşların satıldığı yerdir.
dikiş bilmesenizde oraya gittiğinizde kumaşlar insanı cezbeder. Almak için kendinizle mücadele edersiniz. 
Ben her gittiğimde kesinlikle almayacağım sadece bakacağım diye giderim
ama her seferinde mutlaka elimde kumaşla dönerim.
Bu kumaş öyle bir güne denk geldi rengini çok begendim deve tüyü
ne yaparım  diye  düşünmeden aldım eve gelinceye kadar kumaş üzerine  planlar yaptım.
Çok şık sıcacık bir battaniye oldu.
Evde ucu kırık bir tığım vardı  danteli yapabilmek için önceden delikler açtım tığ rahat işlesin diye.
biraz zahmetli oldu ama değdi.
Bakalım siz beğenecekmisiniz?

4 yorum :

Begonvilli Ev dedi ki...

Ellerinize sağlık. Sıcacık bir görünümü var zaten. Kenar dantelini yıldız örgüye benzeetim.

Belgin Pancar AKÇAY dedi ki...

Begonvilli teşekkür ederim,
evet yıldız örgü.

Euphoric dedi ki...

çok harika olmuş..

Belgin Pancar AKÇAY dedi ki...

Teşekkür ederim.
sevgiler.